Проект "Булінг від А до Я"

Проведення учнями-членами ДЮГО «Гарт» спільно зі шкільним омбудсменом циклу занять для учнів школи з розвитку дружніх стосунків у класі; пізнання способів неконфліктної поведінки, що сприятиме профілактиці насильства та булінгу в учнівському колективі; створення системи наставництва.

Eyes Wide Shut

Мета проєкту : створення фото інсталяції «Eyes Wide Shut», присвяченої проблемі самоідентифікації підлітка в суспільстві.
Завдання: привернення уваги до життя й проблем сучасних підлітків;
підвищення рівня обізнаності учнів щодо явища булінгу, насильста, антолерантності та формування стійкого негативного ставлення до цих явищ.
популяризація діяльності шкільного омбудсмена та команди, формування іміджу «авторитетних дорослих», до яких можна звернутися за допомогою.

Instaday

/Files/images/2020-2021/зображення_viber_2021-04-19_09-50-10.jpg

Автор - Катерина Кусмарова

" Instaday"Сенс проєкту у залученні до віртуального спілкування людей різних професій та сфер діяльності, знайомство із буденним життям героїв шляхом створення інста-реаліті «Один день із…» (сторіз, вікторини, спілкування в прямому ефірі Інстаграм, відповіді на запитання гімназистів). Проєкт реалізує задачі первинної профорієнтації, сприяє усвідомленому вибору подальшого життєвого шляху учнями та організації дозвілля гімназистів.

Матеріали проєкту

Eyes Wide Shut

/Files/images/2019-2020_vih_robota/Айс вайд шат Рисунок1.jpg

Мета проєкту : створення фото інсталяції «Eyes Wide Shut», присвяченої проблемі самоідентифікації підлітка в суспільстві.

Завдання: привернення уваги до життя й проблем сучасних підлітків;

підвищення рівня обізнаності учнів щодо явища булінгу, насильста, антолерантності та формування стійкого негативного ставлення до цих явищ.

популяризація діяльності шкільного омбудсмена та команди, формування іміджу «авторитетних дорослих», до яких можна звернутися за допомогою.

Матеріали проєкту


"Дай стаканчику друге життя"

/Files/images/2019-2020_vih_robota/стаканчики (2).jpg

Налагодження системи збору та утилізації одноразових стаканчиків

Формування екологічно доцільної поведінки, та свідомого ставлення до проблеми забруднення навколишнього середовища побутовими відходами


Клас-Room: апґрейд шкільної кімнати

/Files/images/апгрейд класрум 5а.jpg

Тема проєкту: «Клас-Room: апґрейд шкільної кімнати».

Гасло проєкту: «Ти ніколи не дізнаєшся на що ти здатний, поки не спробуєш».

Тип проєкту: інформаційно-практичний, соціальний.

Автори проєкту: Придатко Таїсія, Прокопенко Поліна, Войтенко Іван, Медведєва Маргарита, учні 5-А класу

Керівник проєкту: Кашкіна Тетяна Павлівна, класний керівник 5-А класу.

Учасники проєкту: учні та батьки 5-А класу ХГ №6 «МГ»

Матеріали проєкту


"Спідкубінг"

Проведення шкільних змагань зі збирання логічної головоломки кубик Рубіка, популяризація цього виду дозвілля

/Files/images/2019-2020_vih_robota/спидкубинг.png


Проект "Булінг від А до Я"

Проведення учнями-членами ДЮГО «Гарт» спільно зі шкільним омбудсменом циклу занять для учнів школи з розвитку дружніх стосунків у класі; пізнання способів неконфліктної поведінки, що сприятиме профілактиці насильства та булінгу в учнівському колективі; створення системи наставництва.

/Files/images/Проект Булінг від А до Я титул.jpg

Матеріали проекту


Запрошуємо всіх бажаючих приєднатися до проекту "Харків очима підлітка"!

Проект був представлений на міському етапі крос-культурного проекту "Марафон унікальних справ" від Асоціації дитячо-юнацьких організацій Шевченківського району "Лідер ХХІ".

Проект "Харків очима підлітка"

Візитівка проекту


Проекти організації учнівського самоврядування "ГАРТ"

Проект № 11 організації учнівського самоврядування "Гарт"

/Files/images/2016_gart/картинка_детдом11.jpg (проект зареєстровано на порталі detdom.info, більш детальну інформацію про проект можна прочитати за посиланням: http://www.detdom.info/news/socialno-aktivni-diti-maybutnie-nashoyi-krayini)

Всім відомо, що розповідаючи що-небудь, ми й самі отримуємо неабиякий досвід — це і є сенсом цього проекту. Учні навчальних закладів, звичайно ж за бажанням, будуть відвідувати реабілітаційні центри, сиротинці та дитячі будинки з невеликими уроками англійської мови, що проходитимуть у формі інтерактивної гри. Під час цих занять учні матимуть змогу спілкуватися з дітьми, знаходити нових друзів та навчати їх новому.

Та основним і найголовнішим аспектом є усе ж результат для вихованців сиротинців, дитячих будинків та реабілітаційних центрів. За нашим задумом кожний так названий «урок англійської мови» , буде мати відповідну тематику. Наприклад, «Ми ходили в магазин», «Подорожуємо світом», «Відвідуємо лікарню і аптеку», «Найпопулярніші ігри англомовних країн», «Етикет Англії», «Hollywood» тощо. В наших планах згодом проводити і практичні заняття для ще кращого засвоєння теми.


Проект №10 організації учнівського самоврядування "ГАРТ"

Назва проекту: "Харків очима підлітка"

Мета проекту: створити серію відеороликів про Харків силами учнів загальноосвітніх навчальноосвітніх навчальних закладів.

/Files/images/2016_gart/титул.jpg Завдання проекту: - донести до підлітків і всіх оточуючих, що любити рідний край та знати його історію не тільки важливо, а й необхідно; - створити аудіо- та відеогід по Харкову в звичайній, повсякденні обстановці; - формування свідомого громадянина, патріота, професіонала, тобто людини з притаманними їй особистісними якостями та рисами характеру, світоглядом та способом мислення, почуттями, вчинками, поведінкою, спрямованими на саморозвиток.

Етапи реалізації проекту:

1. Підготовчо-організаційний - Збираємо цікаву інформацію про архітектурні споруди Харкова, вулиці, будинки, культурні місця, які знаходяться в нашому районі; - Обираємо харизматичних та красномовних ведучих.

2. Планово-прогностичний - Пишемо сценарій для кожного випуску; - Готуємо техніку: мобільні телефони, камери, фотоапарати.

3. Організаційно-виконавчий - Знімаємо серію відеороликів; - Монтуємо; - Розміщуємо в соціальних мережах або власних блогах; - Пропонуємо усім школам міста долучитися до нашого проекту.

4. Оціночно-підсумковий - Оцінюємо власні випуски; - Робимо висновки; - Нагороджуємо активних сценаристів, ведучих, режисерів.

Очікувані результати:

Отримуємо сотні відеороликів, створених підлітками, про наше рідне місто Харків. Популяризуємо ідею любові до рідного краю. Поширюємо цікаві відомості про найпопулярніші місця для підлітків. Пропонуємо цей проект зробити Всеукраїнським. Учні навчаться створювати відеоролики. Дізнаються багато цікавого про рідне місто, про здавалося відомі їм споруди, вулиці тощо. Удосконалюватимуть вміння написання сценаріїв, операторську майстерність. Стають більш упевненими в собі.


Проект №9 організації учнівського самоврядування "ГАРТ"

Назва проекту: «Мала шкільна академія мистецтв»

Мета проекту: навчити підлітків основним правилам і принципам роботи в сфері телекомунікацій.

Завдання проекту: розвити вміння учнів працювати з камерами, писати сценарії.

/Files/images/2015-2016/АТН_1.jpg Етапи реалізації проекту: Підготовчо-організаційний (Підготувати клас, місце для проведення репетицій. Знайти інформацію: приклад того, що будуть робити учні); Планово-прогностичний (Зібрати бажаючих, пояснити суть проекту. Розпланувати поетапно хід роботи. Запросити операторів, режисерів, акторів, сценаристів, які покажуть свій досвід у цій сфері. Написати сценарій); Організаційно-виконавчий (Підготовка необхідних матеріалів. Поділ учнів на групи для більш результативної роботи. Робота над створенням власних відеороликів); Підсумковий (Оцінюємо результат роботи. Розміщуємо відеороликів в Інтернеті).

Очікувані результати: Після циклу майстер-класів учні зможуть відзняти власний шкільний міні-серіал. Сценаристами, операторами та режисерами, як, власне, і ведучими, будуть вони самі. Кожна серія міститиме останні новини гімназії, невеличкі виступи маленьких гімназисток, постійну рубрику «Життя у школі та поза її межами». Усі серії будуть розміщені в Інтернеті у загальному доступі.


Проект № 8 організації учнівського самоврядування "ГАРТ"

Назва проекту: «Де живуть слова? Мій улюблений словник»

(Проект зареєстровано в програмі "Інтеграція через діалог")

Мета проекту: Допомогти дітям, що прибули в нашу гімназіїю із зони АТО, удосконалити своє вміння говорити англійською, реалізувати свій інтерес до вивчення іноземної мови.

Етапи реалізації проекту: Підготовчо-організаційний (Складання плану роботи, інформування дітей про можливості участі у проекті); Планово-прогностичний (Пошук інформації. Обговорення тем для презентацій.Робота з учителями англійської мови, психологом); Організаційно-виконавчий (Робота над презентаціями-прикладами. Дискусії щодо помилок або пропонування нових цікавих думок. Робота над остаточними варіантами презентацій); Підсумковий (Створення збірника презентацій-словників).

Очікувані результати:

- учні, які прибули із зони АТО, швидше адаптуються до нових умов, будуть вдосконалювати свої знання з англійської мови.

- учні старших класів навчаться планувати та створювати цікаві презентації з англійської мовою, опираючись на свої знання;

-дізнаються більше про свої здібності у викладанні англійської мови для молодших школярів;

-отримають змогу продемонструвати рівень володіння англійською мовою;


Проект № 7 організації учнівського самоврядування "ГАРТ"

Назва проекту: "Озеленення та благоустрій пришкільної території"

/Files/images/2015-2016/проект_Кононенко3.jpg

Мета проекту полягає в залученні учнів до озеленення та благоустрою пришкільної території; формуванні шанобливого ставлення до природи та екології міста; естетичного світосприйняття.

/Files/images/2015-2016/проект_Кононенко2.jpg

Етапи реалізації проекту:

Планово-прогностичний (Створення схеми-макету дизайну озеленення та оздоблення пришкільної території. Для кращого ефекту можна запросити майстра-садівника).

Організаційно-виконавчий (придбання необхідних рослин та матеріалів для ландшафтного дизайну, підготовка пришкільної території, висадження рослин та подальший догляд за ними).

Підсумковий (привернення уваги широкої аудиторії до проблем озеленення та оздоблення пришкільних територій).

Очікувані результати:

›Учні будуть активно залучені до громадської діяльності, спрямованої на вирішення актуальних екологічних проблем Харкова. Проект сприятиме естетичному вихованню підростаючого покоління. Проект допоможе виховати шанобливе ставлення до природи, праці. Шляхом практичної реалізації проекту вдасться озеленити та облаштувати пришкільну територію, що позитивно вплине на загальний вигляд пришкільних територій.


Проект № 6 організації учнівського самоврядування "ГАРТ"

Назва проекту: "Від гімназії Маріїнської до гімназії сьогодення"

/Files/images/2014-2015_nr/Проект_фото1.png

Мета проекту полягає в залученні гімназистів до громадської діяльності, спрямованої на вирішення актуальних соціальних проблем Харкова; формуванні в учнів позитивного погляду на майбутнє Харкова, як європейського міста з цікавою історією та видатними особистостями; вихованні в учнів почуття поваги до історичного минулого навчального закладу, шанобливого ставлення до відомих випускників гімназії; формуванні творчої, здатної до сприйняття інноваційних змін, всебічно розвиненої особистості з позитивним поглядом на майбутнє свого міста і навчального закладу; виствітленні Харківської гімназії №6 «Маріїнська гімназія» як один із найстаріших навчальних закладів міста Харкова, що дає загальну середню освіту європейського рівня.

Зазначена мета передбачає реалізацію таких завдань:

• дослідити історію виникнення навчального закладу по вулиці Римарській як архітектурної пам’ятки Харкова;

• ознайомитися із історичними джерелами і дослідити матеріали про видатних педагогів та випускників «Маріїнської гімназії»;

• привернути увагу широкої аудиторії до істрико-культурної вартості одного з найстаріших навчальних закладів Харкова.

Етапи реалізації проекту:

І. Підготовчо-організаційний

1. Збір матеріалів: ознайомлення з історичними джерелами картографічного фонду міста Харкова (плани та схеми 18-21 ст.); вивчення архітектурного плану будівлі навчального закладу по вулиці Римарській;

2. Пошук відомотей про видатних педагогів та випускників гімназії від початку її створення до сьогодення;

3. Дослідження історичного минулого закладу, розкриття особливостей його розвитку від заснування до 2015 року.

ІІ. Планово-прогностичний

1. Вивчення зібраних матеріалів, написання екскурсійної програми «Від гімназії/Files/images/2014-2015_nr/Проект_фото_3.png Маріїнської до гімназії сьогодення».

2. Робота з історичною та художньою літературою, фотоматеріалами в «Музеї учнів гімназії», удосконалення фондів музею.

3. Зйомка відео-ролика «Від гімназії Маріїнської до гімназії сьогодення» та розміщення його на Yutube в межах Всеукраїнського проекту «Розкажи про Україну на смартфон».

ІІІ. Планово-виконавчий

1. Презентація проекту «Від гімназії Маріїнської до гімназії сьогодення» на конкурсі учнівських проектів «Харків – місто перспектив» у номінації «Відкриваємо Харків для Європи»;

4. Завантаження відео-ролика на Yutube в межах Всеукраїнського проекту «Розкажи про Україну на смартфон».

2. Організація та проведення екскурсій навчальним закладом для учнів, батьків, гостей гімназії.

ІV. Підсумковий

Очікувані результати:

1. Гімназисти будуть активно залучені до громадської діяльності, спрямованої на вирішення актуальних соціальних проблем Харкова;

2. Проект сприятиме формуванню позитивного погляду учнів на майбутнє Харкова, як європейського міста з цікавою історією та видатними особистостями;

3. Проект допоможе виховати в гімназистів почуття поваги до історичного минулого навчального закладу, шанобливе ставлення до відомих випускників та педагогів;

4. Шляхом практичної реалізації проекту (створення відео-ролика про гімназію, розробка екскурсійних програм «Від гімназії Маріїнської до гімназії сьогодення», де буде висвітлено Харківську гімназію №6 «Маріїнська гімназія» як один із найстаріших навчальних закладів міста Харкова, що дає загальну середню освіту європейського рівня), вдасться привернути увагу широкої аудиторії до істрико-культурної вартості одного з найстаріших навчальних закладів Харкова.


Проект № 5 організації учнівського самоврядування "ГАРТ"

Назва проекту: Від гімназії Маріїнської до гімназії сьогодення. Використання ІКТ у діяльності організації учнівського самоврядування «ГАРТ» (У рамках конкурсу-захисту на кращу модель інформатизації навчального закладу «Шкільний інформаційний світ – 2013-2015»; номінація: «ІКТ у виховній роботі»)

/Files/images/2014-2015_nr/проект1.jpg Мета проекту: залучення гартівців до навчально-пізнавальної діяльності в галузі інформаційно-комунікаційних технологій; набуття гартівцями навичок користування ІКТ та застосування набутих знань і вмінь у практичній діяльності; залучення батьків до процесу оволодіння дітьми ІКТ; гармонійне сприйняття гімназистами сучасного світу.

Заходи проекту:

Назва проектного вектору Зміст діяльності
«Діти дорослим» - «Комп’ютер та здоров’я: корисні поради»; - «Безпечний та небезпечний Інтернет»; - «Освітні можливості Інтернету або розширюємо простори пізнання»; - «Соціальні мережі: за і проти».
«Діти дітям» - «Комп’ютер – мій друг?»; - «Комп’ютерні ігри та розваги»; - «Комп’ютер – помічник у навчанні»; - «Обережно! Комп’ютерні злодії»; - «Комп’ютерні ігри для власного розвитку» - «З комп’ютером навколо світу»; - «Будь здоровим, Комп’ютере!» тощо. Тематика комп’ютерних презентацій може бути доповнена за пропозиціями та побажаннями самих учасників.
«Дорослі дітям» Класними керівниками (за підтримки адміністрації) створюється банк даних батьків-фахівців у галузі ІТ-технологій.

Календарний план:

Події проекту Термін виконання Відповідальні
1 Обговорення проекту на засіданні методичного об‘єднання класних керівників. Визначення координаторів реалізації проектних векторів від педагогічного колективу. Вересень 2014 року Заступник директора з виховної роботи Янченко Ю.А.
2 Обговорення проекту на засіданні координаційної ради організації учнівського самоврядування «Гарт». Створення векторних груп. Вересень 2014 року Заступник президента організації учнівського самоврядування «Гарт» Попова М.В.
3 Добір учнів для роботи у векторних групах. Вересень 2014 року Заступник президента організації учнівського самоврядування «Гарт» Попова М.В.
4 Проведення засідань векторних груп з питань: визначення форм, методів та засобів досягнення мети проектного вектору та розробки деталізованого плану заходів на її виконання; ходу реалізації плану заходів проектних векторів. Вересень 2014 року 1 раз на місяць (за потребою) Координатори векторних груп; заступник президента організації учнівського самоврядування «Гарт» Попова М.В.
5 Проведення підсумкових загальних зборів векторних груп 1 раз на семестр (за потребою) Координатори векторних груп; заступник президента організації учнівського самоврядування «Гарт» Попова М.В.
6 Проведення презентацій результатів діяльності векторних груп, спрямованої на реалізацію мети і завдань проекту. 1 раз на семестр. Підсумкове – наприкінці завершення проекту Координатори векторних груп; заступник президента організації учнівського самоврядування «Гарт» Попова М.В.

Очікувані результати:

• 1. Залучення більшої кількості учнів гімназії до використання ІКТ у навчанні;

• 2. Створення банку даних батьків-фахівців у галузі ІТ-технологій;

• 3. Сприяння більш ефективному використанню комп’ютерної та мультимедійної техніки;

• 4. Сприяння розширенню повноважень органу учнівського самоврядування;

• 5. Підвищення учнівської інформаційної культури.

/Files/images/2014-2015_nr/проект2.jpg

Реалізація результатів проекту:

• Презентація проекту «Від гімназії Маріїнської до гімназії сьогодення» на засіданні організації учнівського самоврядування «Гарт»;

• Участь у захисті проектів «Марафон унікальних справ» Харківської міської організації учнівського самоврядування;

• Розміщення результатів проекту на сайті гімназії у розділі «Учнівське самоврядування» (http://gymnasium6.edu.kh.ua/);

• Створення електронної бази навчальних та інформаційних матеріалів для використання у навчанні.


Проект № 4 організації учнівського самоврядування"ГАРТ"

Тема проекту: «Гімназія традицій – гімназія майбутнього» (Дипломант науково-теоретичної конференції "Бекетовські читання" на базі ХНУМГ ім О.М. Бекетова)

/Files/images/2014-2015_nr/Рисунок1.png

Цілі проекту:

◦створення навчально-виховного середовища у закладі, в якому учень матиме максимальну змогу розвивати та удосконалювати власні здібності та навички;

◦формування творчої, здатної до сприйняття інноваційних змін, всебічнорозвиненої особистості;

◦створення умов для розвитку життєвих та кар’єрних навичок.

/Files/images/2014-2015_nr/Рисунок2.jpg Мета:

◦створення умов для розвитку життєвих та кар’єрних навичок.

◦ формування комфортного зовнішнього оточення гімназистів як визначального чинника ефективного навчання і творчого розвитку особистості.

◦ формування комфортного зовнішнього оточення гімназистів як визначального чинника ефективного навчання і творчого розвитку особистості.

Завдання проекту:

•ознайомитися із історичними джерелами картографічного фонду Харкова (плани та схеми18-21 ст.);

•дослідити історію виникнення навчального закладу по вулиці Римарській як архітектурної пам’ятки Харкова;

•привернути увагу широкої аудиторії до проблем удосконалення будівель навчальних закладів міста Харкова.

Етапи проекту:

I. Підготовчо-організаційний

1.Збір матеріалів: ознайомлення із історичними джерелами картографічного фонду міста Харкова (плани та схеми 18-21 ст.);

2.Вивчення архітектурного плану будівлі навчального закладу по вулиці Римарській;

3.Пошук правильних рішень щодо реконструкції навчального закладу із посиланням на канони та стилі архітектури майбутнього.

II. Планово-прогностичний

1.Вивчення зібраних матеріалів, визначення перспектив будівлі навчального закладу, які потребують реставрації та реконструкції.

2.Работа над ескіз-ідеями гімназії майбутнього.

3.Робота з історичною та художньою літературою, фотоматеріалами, планами та схемами будівель.

4.Створення ескіз-ідей планів та фасадів будівлі гімназії майбутнього.

ІІІ. Організаційно-виконавчий

1.Презентація проекту «Гімназія традицій – гімназія майбутнього» на засіданні організації учнівського самоврядування «Гарт».

2.Участь у Харківських Бекетівських читаннях на базі Харківської національної академії міського господарства імені О.М. Бекетова

IV.Підсумковий

Очікувані результати:

◦розкриття творчого потенціалу учнів при створенні проекту;

◦активізація учнівського руху в створенні проектних робіт;

◦привернути увагу широкої аудиторії до проблем удосконалення будівель навчальних закладів міста Харкова.


Проект № 3 організації учнівського самовпядування "ГАРТ"

Тема проекта: «Харьков разноцветный»

/Files/images/tanya/IMG_4728.JPGХарьков разноцветный

Цели проекта:

- формирование позитивного взгляда харьковчан на видение города в будущем;

- воспитание активной гражданской позиции;

- формирование патриотизма среди молодежи.

Задачи проекта:

- изучить социальные проблемы Харькова нынешнего;

- привлечь внимание разносторонней аудитории к событиям и проблемам градостроительства;

- гармоническое объединение исторической и современной архитектуры города;

- формировать видение Харькова в будущем позитивным, актуальным, обратив внимание на цветные позитивные краски архитектурных сооружений.

Этапы

Дата

Содержание

1. Подготовительно-организационный

01-10.01.

2013г.

1. Формирование творческого коллектива среди учащихся гимназии.

2. Сбор данных: ознакомление с архитектурой города, достопримечательностями, историческим центром (пешеходная экскурсия «Улица Сумская вчера – сегодня – завтра»);

3. Анализ исторической архитектуры Харькова, внедрение в нее современных зданий и сооружений.

4. Поиск гармонии между старым и новым в архитектуре города.

2.

Планово-прогностический

10-15.01.

2013 г.

1. Изучение собранных материалов, обсуждение увиденного.

2. Работа над эскиз-идеями видения г.Харькова в будущем.

3. Работа с исторической и художественной литературой, фотоэкспозициями старого города (А.Ю. Лейбфрейд, Ю.Ю. Полякова «Харьков от крепости до столицы»).

4. Создание эскиза будущего проекта.

3. Организационно-исполнительный

15-30.01.

2013 г.

1. Воплощение эскиза в проект формата А-3, техника исполнения – цветная графика. Руководствуясь идеей о том, что только настоящая любовь харьковчан к городу может изменить его палитру, мы сами, заражаясь позитивом, яркостью и оптимизмом, в силе воплотить свою мечту в реальность (приложение № 1).

2. Создание проекта «Харьков разноцветный» как гармоническое объединение исторической, культовой, гражданской, декоративной и современной архитектуры и инженерных сооружений благодаря окрашиванию зданий в цветные позитивные краски. Формат проекта 2 А-3, техника исполнения – цветная графика (приложение № 2).

4. Оценочно-итоговый

2013 г.

1. Презентация проекта «Харьков разноцветный» на уроках изобразительного искусства и художественной культуры в гимназии.

2. Участие во ІІ (районном) этапе городского конкурса ученических проектов «Город, который стремится в будущее»

Ожидаемые результаты:

- раскрытие творческого потенциала учащихся при создании проекта;

- активизация ученического движения в создании проектных работ, посвященных проблемам родного города;

- организация волонтерского движения по благоустройству и оформлению малых форм ландшафтной архитектуры Харькова.


Проект № 2 організації учнівського самоврядування «ГАРТ»

Тема проекта: «Харьков реставрационный»

/Files/images/tanya/IMG_4720.JPGБлаговещенский собор

/Files/images/tanya/IMG_47211.JPGИсторический музей

Цели проекта:

- возрождение культурного наследия Харькова;

- формирование позитивного взгляда харьковчан на видение города в будущем, не игнорируя прошлого;

- формирование патриотизма среди молодежи;

- воспитание активной гражданской позиции.

Задачи проекта:

- изучить исторические достопримечательности Харькова, памятники архитектуры и скульптуры;

- привлечь внимание разносторонней аудитории к проблемам старения сооружений города.

Актуальность проекта: не зная своего прошлого, невозможно создать будущее. Только настоящая любовь харьковчан к городу может изменить его образ.

Этапы

Дата

Содержание

1. Подготовительно-организационный

01-10.01.

2013г.

1. Формирование творческого коллектива среди учащихся гимназии.

2. Сбор данных: ознакомление с исторической архитектурой города, его достопримечательностями.

3. Анализ исторической архитектуры Харькова.

4. Поиск правильных решений в реставрации со ссылкой на каноны и стили архитектуры древнего города.

2.

Планово-прогностический

10-15.01.

2013 г.

1. Изучение собранных материалов, обсуждение перспектив архитектурных сооружений, нуждающихся в реставрации и реконструкции.

2. Работа над эскиз-идеями Харькова исторического.

3. Работа с исторической и художественной литературой, фотоэкспозициями старого города

(А.Ю. Лейбфрейд, Ю.Ю. Полякова «Харьков от крепости до столицы»).

4. Создание разверток реставрационных сооружений для будущего макета проекта.

3. Организационно-исполнительный

15-30.01.

2013 г.

Составление композиций по чертежным разверткам под образ будущих реставрационных сооружений (формат А-3, техника исполнения – бумагопластика).

Приложение № 1 «Культовое сооружение Благовещенский собор» (эклектика, Византийская архитектура);

Приложение № 2 «Киноконцертный зал «Украина» (конструктивизм с элементами ар-деко);

Приложение № 3 «Мариинская гимназия» (эклектика с элементами классицизма);

Приложение № 4 «Исторический музей» (эклектика).

4. Оценочно-итоговый

2013 г.

1. Презентация проекта «Харьков реставрационный» на уроках изобразительного искусства и художественной культуры в гимназии.

2. Участие во ІІ (районном) этапе городского конкурса ученических проектов «Город, который стремится в будущее»

Ожидаемые результаты:

- раскрытие творческого потенциала учащихся при создании проекта;

- активизация ученического движения в создании проектных работ, посвященных проблемам родного города

- организация волонтерского движения в помощи исторического наследия Харькова.


Проект № 1 організація учнівського самоврядування "ГАРТ"

Тема проета: "Як козаки фанів на Євро запрошували....."

/Files/images/tanya/DSC_0002.JPG

Цілі проекта:

- розвиток і згуртування учнівського колективу;

- формувати в учнів патріота своєї держави;

- розвиток дружніх відносин з особами, які відвідують нашу країну під час Євро-2012.

Завдання:

1. Ознайомитися з культурою та традиціями держав-учасниць Євро-2012;

2. Залучити увагу учнів гімназії до подій та проблем, пов'язаних з проведенням чемпіонату по футболу.

Кiлькiсть переглядiв: 4283