ПОЗАКЛАСНА РОБОТА

соціального педагога та практичного психолога

Виховна година для учнів 10-11 класів

«Конфлікти. Поняття «конфлікт». Типи конфліктів.

Зародження конфліктів та шляхи їх подолання".

Соціальний педагог: Бондаренко Людмила Георгіївна
Практичний психолог: Батукова Людмила Анатоліївна

Мета: навчитися критично аналізувати свої можливості і перспективи в різних сферах; усвідомити поняття «конфлікт» та основні типи конфлікту; засвоїти модель конфлікту; навчитися конструктивних способів спілкування; усвідомити значимість такого спілкування, яке дозволяє «погасити» конфлікт; розвивати вміння відстоювати та аргументувати свою позицію, працювати в групах, аналізувати документи, публічно виступати; здобути корисні навички регулювання конфліктів; формувати здатність до толерантної поведінки.
Конфлікти - це норма життя.
Якщо у вашому житті немає конфліктів,

перевірте, чи є у вас пульс.

Ч. Ліксон

План виховної години

1. Основні типи конфлікту.

2. Причини виникнення конфліктів.

3. Шляхи виходу з конфлікту.

..........

ПОЗАКЛАСНА РОБОТА

СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА

Харківського ліцею № 6

...

Соціальне сирітство в Україні

як соціальне явище


Розділ І. Діти позбавлені батьківського піклування – актуальна

проблема сучасного сучасного суспільства

1.1.Соціальне сирітство в Україні як соціальне явище

1.2.Соціально-психологічні особливості розвитку дітей-сиріт та дітей

позбавлених батьківського піклування

1.3. Діти для яких створюються ДБСТ


Розділ ІІ. Прийомна сім’я, як одна з альтернативних форм виховання

дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

2.1. Прийомна сім’я, як форма сімейної опіки дітей-сиріт та дітей,

позбавлених батьківського піклування

2.2. Технології створення прийомних сімей

2.3. Соціальний супровід прийомних сімей та прийомних дітей

2.3.1.Технологія соціального супроводу

2.3.2.Завдання та форми соціального супроводу прийомних дітей

2.3.3. Завдання та форми соціального супроводу прийомних сімей

2.3.4. Методика підготовки прийомних батьків до створення

прийомної сім’ї

2.4. Особливості розвитку і поведінки прийомних дітей залежно від

умов у яких вони перебували раніше

Розділ ІІІ. Дитячий будинок сімейного типу, як сім’я і первинний

колектив

3.1. Дитячий будинок сімейного типу – нова форма державної опіки

дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування

3.2. Методи виховання у ДБСТ

Кiлькiсть переглядiв: 576